^Wróć na górę strony

  • Klub Suzuki - Styl życia

    Jesteśmy grupą pasjonatów, przyjaciół, którzy pragną sobie pomagać i wspólnie się bawić. Razem budowaliśmy i cały czas rozbudowujemy forum internetowe, organizujemy wspólne imprezy, gdzie możemy się poznać układać plany na przyszłość.

  • Samochody terenowe

    Interesuje Cię jazda w terenie?? W naszym Klubie zrealizujesz swoje pasję związane z jazdą w trudnych warunkach. .

  • Samochody miejskie

    Kochasz próby sprawnościowe, dyskusje o tuningu czy innych kwestiach związanych z motoryzacją?? Zapraszamy do nas.

Forum Klubu Suzuki

Nasz Facebook

Partner Tytularny

Sponsorzy

Nasz Sklepik

  

Stronę przegląda

Odwiedza nas 62 gości oraz 0 użytkowników.

Warsaw Motorcycle Show nazwa mówi wszystko. Wprawdzie warszawskie targi motocyklowe są w Nadarzynie, a nie w Warszawie, ale to już drobiazg. Łatwy dojazd i bezpłatny parking rekompensują te 15 kilometrów jazdy pod Warszawę. Trzeba przyznać, że w Warszawie nie ma drugiego takiego obiektu, który mógłby zapewnić tyle miejsca na ekspozycje.  Patrząc na listę wystawców,  nie ma wątpliwości że trzeba tam być.  Świetna okazja do poznania oferty na sezon 2018.

To co nas najbardziej interesuje, to oczywiście Suzuki. Długo nie musiałem szukać, centralne miejsce w hali każdy zauważy.  W tym roku Suzuki nie zdecydowało się na kontynuację zeszłorocznych działań artystycznych link i postawiło na bardziej konwencjonalną formę prezentacji pokazując motocykle.  W środku gwiazda czyli GSX-1000RR, a pozostałe modele rozstawione wokół. Cała galaktyka modeli Suzuki w jednym miejscu.

 

Jak przystało na gwiazdę GSX-1000RR nie jest zwykłym motocyklem. Właśnie na nim  Alex Rins z teamu Suzuki Ecstar rywalizuje w klasie MotoGP.

240-koni i prędkość 330 km/h na jednym końcu skali na drugim 9 konny skuter Address.

 

Numer większa oferta to motocykle z pojemnością silnika 125 cm3. GSX-S125 utrzymany w stylistyce nowoczesnego nakeda. GSX250R to uniwersalny motocykl, idealny do poruszania się po mieście. SV650 to uwielbiany przez kierowców klasyczny naked z widlastym silnikiem. Nowością jest wersja SV650XA utrzymana w stylistyce cafe racera. Od klasycznego SV650 odróżniają go elementy stylizacyjne, regulowane zawieszenie przednie i kierownica typu sportowego clip-on. Modele GSX-S750 i GSX-S1000 to miejskie motocykle, w których pracują silniki z wyścigowych GSX-Rów.

 

Grupę Adventure reprezentują lubiane i popularne Suzuki V-Strom: V-Strom 1000XA, V-Strom 650XA oraz V-Strom 250. Wszystkie gwarantują wysoki komfort jazdy, łatwość prowadzenia i wygodę podczas bliższych i dalszych podróży.

 

GSX-R1000R to ekstremalna wersja sportowego „tysiąca” Suzuki. Po raz pierwszy w seryjnym modelu Suzuki zastosowało znany z motocykli wyczynowych system kontroli startu redukujący prawdopodobieństwo poderwania przedniego koła. Również po raz pierwszy w motocyklu seryjnym zastosowano układ zmiany biegów Quick shift umożliwiający szybsze i płynniejsze zmiany przełożenia bez ujmowania gazu i używania sprzęgła. W GSX-R1000R, standardowo wyposażonym w system ABS, zainstalowano także system Motion Track Brake, który ogranicza unoszenie tylnego koła przy bardzo intensywnym hamowaniu. Z kolei system Motion Track Traction Control pozwala kierowcy na wybór jednego z 10 poziomów czułości systemu kontroli trakcji, zależnie od warunków panujących na drodze lub na torze wyścigowym oraz upodobań i doświadczenia kierowcy. Zastosowano również systemy pomocnicze, takie jak układ wspomagania ruszania z niskich obrotów (Low RPM Assist), czy system łatwego rozruchu (Suzuki Easy Start System). Standardowe wyposażenie motocykla opartego na maszynach wyścigowych obejmuje przedni sportowy widelec Showa systemu BFF oraz system BFRC lite w tylnym zawieszeniu.

 

Copyright © 2013. Klub Suzuki Polska  Rights Reserved.